۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی شد\
  • در هفتمین روز از هفته دولت؛

 ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

  • کد خبر: 2111103407
  • چاپ
  • انتشار: 08 شهریور 1402 - 18:07

در هفتمین روز از هفته دولت ۱۰ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با حضور کیوان مرادیان نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر، فرماندار قائمشهر و معاون عمرانی ایشان، بخشدار بخش مرکزی و مسئولین شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، این طرح ها شامل پنج طرح عمرانی، چهار طرح خدماتی و یک طرح فرهنگی است که با سرمایه ای بیش از ۷۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در شهر ارطه ۲ طرح افتتاح و کلنگ زنی شد، افزود: کانال جمع آوری و هدایت آبهای سطحی به طول ۹۳ متر و اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان در شهر ارطه به بهره برداری رسید و همچنین عملیات اجرایی پارک شهرداری با پیش بینی اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شده است.

جواد مولایی قرا با اعلام اینکه در شهرداری قائمشهر هم ۳ طرح افتتاح و کلنگ زنی شد این طرح ها را شامل آغاز عملیات اجرایی میدان شهرداری به همراه تملک املاک و تعریض بخشی از ملک اداره فنی و حرفه ای با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و تملک ۹ پلاک با کاربری پارکینگ با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: همچنین سرای محله پارک مادر با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ۲ طرح دامپزشکی افتتاح شد، افزود: داروخانه دامپزشکی با هزینه ۴۵۰ میلیون تومان و اشتغال ۲ نفر به صورت مستقیم و مرکز مایه کوبی دامپزشکی هم با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان و اشتغال 2 نفر در ساروکلا به بهره برداری رسید.

فرماندار قائمشهر در پایان گفت: در هفتمین روز از هفته دولت ۲ باشگاه ورزشی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار